Sunday, June 7, 2015

වල්ලපට්ටා සොයා ගියෙමි

වල්ලපට්ටා සොයා ගියෙමි

මේ දවස් වල ගොඩක් අය කතා කරන මාතෘකාවක් තමයි ඉතින් වල්ලාපට්ටා ගැන.
ඉතින් ඒක නිසාම තමයි මේ තෙර්ඩ් එක ලියන්න හිතුනෙ ඕං.
අපි කවුරුත් නොදකින පාරසරික විනාශයක්  මේක නිසා වෙලා තියනවා.
මම මේ සඳහා පාදක කර ගත්තේ  සිංහරාජය ආශ්‍රිතව කළ ගවේෂණයක්  මගින්


මෙන්න මේකයි කතාව


මේ තියෙන්නේ වල්ලාපට්ටා ශාකය.
මේ පොටෝ එකත් ගත්තේ  කැලේ ටිකක් ඇවිද්දට පස්සේ
ඔහොම ටිකක් ඇවිදිමින් කැලේ ඇතුල්ට ගියා කියමුකෝ





.
ඔය තියෙන්නේ ගස් කපලා දමලා තියන හැටි.
හදවත් කම්පා කරවන අහෝ විනාශයයක මහත.
දකින දකින හැම පැත්තෙම ගස් කපලා දමලා. ඒවා තමයි මේ


                                                                                                                                              
මේ තව ගසක්

මට නිසැකයෙන් කියන්න පුලුවන්  අපේ රටේ සිංහරාජය හා ඒ අවට ඇති වනාන්තර සියල්ලෙම තත්ත්වය මේක තමයි,
මේ වනවිට රක්ශිත ආශ්‍රිත සියලුම වල්ලා ශාක විනාශ කර අවසන්. 
මම එහෙම කියන්නෙ  වගකීමෙන් වන අතර  මා හා ඊට සාදක  පවතී.

මේ විදියට කොට කපලා පහත දැක්වෙන ආකරයට පලල තමයි ඇතුලෙ තියන වටිනා කොටස්  ගන්නෙ.

\














මේ තියෙන්නෙ කුඩාවට පලා සිහින් කරන ලද ලී,
කැලෑව පුරාම මේක තමයි දකින්න තියෙන්නේ
මෙන්න් මෙහෙම කුඩාවට පලා තමයි  ගන්නෙ

මේ තියෙන්නේ කලු පාටට අන්න ඒවා තමයි















මේ තියෙනෙ වල්ල පට්ටා, මේවා තමයි මිනිස්සු  මෙච්චර කැලෑ  විනාශ කරලා ගස් කපලා හොයන්න
උත්සහ කරන්නෙ.
මෙයින් ලැබෙන ලාබය ඉතා අඩික නිසාත්. මහන්සිය අඩු නිසාත්  ගොඩක් මිනිසුන්ගෙ  ප්‍රධාන අදායම්  මාර්ගය
වල්ලා බව තතු දත් සියල්ලෝම දනිති,

කැලේ  යන අතරේ දැක්කෙ.

මේ බලන්නකෝ ලී මැස්සක්
. වල්ලාපට්ටා කපන අය කැලේ නැවතිලාම ගේමට බැහැල.

මේ තියෙන්නේ  වල් කරපින්චා  ශාකය. කැලේට ගියාට පස්සෙ  අහම්බෙන් දැක්කෙ.
වාසනවකට ඒවා නම් කපලා තිබුනේ නෑ,

ඉතිං ඔන්න ඔය ටික තමයි වෙලා තියෙන්නෙ වල්ලා ශාකයට  වගේම  අපේ වනාන්තර  වලටත්
කරපු විනාශය සුළු පටු නෑ.  මෙතරම්  ආර්ථික වටිනාකමක් තිබෙන  ශාකයක්  වානිජ වශයෙන්  අපේ  රටේ  වගා කරලා ඒ මගින්  විශාල විදේශ විනිමයක් ලබාගත හැකි උවත්  රජයෙන් ඊට  නිසියාකාර  වැඩපිළිවෙළක් තවම  අරගෙන  නෑ.
පොලිස් මාමලත්  දැන්  බිස්නස්  එක ජයට  කරනවා . පොලිස් මාමලා  වල්ලා පට්ටා තොග ගනන් අල්ලලා  එයාලගේ  සාක්කුව පුරෝ ගන්නවා. පොලිසියෙන් එන්නෙ බයර්ලත්  එක්කමයි.  ඇවිත්  දවස්  ගානක්  මහන්සියෙන්  හොයා ගනිපු වල්ලා පට්ට ටික අල්ලනවා .  බඩු ටික ඒ ආපු බයර්ටම පොලිස් මාමලා විකුනනවා ..
අන්තිමට පැත්තක ඉන්න අය තමයි සල්ලි ගන්නෙ.
මම වල්ල කපන අය හොඳයි කියනවා නෙවෙයි. එත් අසාධාරණය තමයි හොඳ  නැත්තෙ
නීතිය හැමෝටම  එකක් වෙන්න ඕන. (ආ මට වැරදුනා මේ ලංකාවේ හැටිනෙ )
මගේ තෙර්ඩ් එක හොඳයි කියලා හිතෙනවා නම් රෙපක් හරි බම්ප් එකක් හරි දාන්න  අමතක කරන්න එපා
මොකද තව ට්‍රෙඩ් එකක් ලියන්න තරම් මම ලඟ විස්තර හා පිංතූර තියනවා . ඔයාලගේ අදහස්  මත තමයි ඒක ලියන්නේ.

මේ පිංතූර මට ලබා දුන්නෙ මගේ යාලුවෙක්. දැන් උඹලා මට PM කරලා මට කියලා උඹලගෙ වල්ල පට්ට ගහ ගන්නෙ නැතුව හිටු

No comments:

Post a Comment